اعتراف
 
درباره وبلاگ


با سلام به دنیای سرگرمی خوش اومدید این وبلاگ همون فال-چتوشرگرمی سابقه که فقط کمی تغییر کرده است راستی نظر فراموش نشه(بازدید از وبلاگ بدون نظر دهی شرعاَ حرام است)


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 48945
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 37
تعداد آنلاین : 1







فال حافظ

پایگاه سرگرمی را صفحه خانگی خود کنید
پایگاه سرگرمی ها
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : مهدیار

مسلماً تو گناه نکرده ای پسرم.

اما من ازش خواستم برای ماندن در انباری من هفته ای بیست شیلینگ بپردازد.

خوب البته این یکی زیاد خوب نبوده. اما بالاخره تو جون اون آدم رو نجات دادی، بنابر این بخشیده می شوی!

اوه پدر این خیلی عالیه.
خیالم راحت شد. حالا میتونم یه سئوال دیگه هم بپرسم؟

چی می خوای بپرسی، پسرم؟

پدر مقدس، به نظر شما بهش بگم که جنگ تموم شده ؟ 


نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت18:04---17 بهمن 1390
خییییییییییییلی جالبه

farzin
ساعت10:15---5 بهمن 1390
سلام مکل من اینه که هنوز تازه کارم و نمیدونم کد تبلیغاتتون رو کجا بذارم اگه کمک کنین ممنون میشم

مهسا
ساعت15:16---30 دی 1390
سلام..وب عالییی داری..اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن...

مهسا
ساعت15:15---30 دی 1390
سلام..وب عالییی داری..اگه دوس با تبادل لینک موافقی خبرم کن...

حاجی
ساعت22:11---29 دی 1390
بله میخوام اما من یه مشکلی دارم خیلی زیاد وارد نیستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب